Обмін і повернення
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари, придбані в інтернет-магазині «КупиСобі», за умови виконання всіх норм передбачених Законом.
Умови обміну / повернення товару належної якості
Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.
Обмін товару належної якості провадиться:
-якщо він не використовувався;
-якщо збережено його товарний вигляд;
-споживчі властивості, пломби, ярлики /
роз'яснення:
Товарний вигляд: Повинні бути відсутніми потертості і подряпини на виробі.
Чи не використовувався: Увесь товар продається зі складів і не має слідів використання. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення слідів використання магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.
Пломби, ярлики: Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товар - ситуація буде аналогічною. Необхідно надавати оригінал гарантійного талона для повернення коштів.
Аксесуари та ручний інструмент - поверненню підлягають НЕ РОЗПАКОВУВАНІ аксесуари. Якщо є сліди розтину аксесуара і спроби вторинного запаковування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) - товар повернути неможливо.
Умови обміну / повернення товару неналежної якості
Стаття 8. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
-пропорційного зменшення ціни;
-безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
-відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.
Умови повернення грошових коштів
Відповідно до закону, при поверненні товару належної якості розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на момент покупки. Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцеві не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару та заяви на повернення на електронну пошту kypusobi@gmail.com.
Повернення грошових коштів здійснюється банківським переказом на зазначені покупцем у заяві реквізити.
Повний і актуальний текст редакції Закону про захист прав споживачів.